오늘방송뭐하지


주먹 세계 형님 산으로 가다! 자연인 윤재남 편에서 반성하며 참회하는 마음으로 산골 생활을 하는 자연인 윤재남씨는 아내를 품은 산속에서 살아가는 일상을 이야기 내용으로 방송이된다고 합니다.


MBN 나는 자연인이다 270회의 주먹 세계 형님 산으로 가다! 자연인 윤재남 편에서 다루는 내용을 간단히 소개합니다.

MBN 나는 자연인이다 270회MBN 나는 자연인이다 270회


MBN 나는 자연인이다 270회 방송시간 : 2017년 11월 15일 수요일 오후 9시 50분 ( 21:50 ) 



MBN 나는 자연인이다 270회 주먹 세계 형님 산으로 가다! 자연인 윤재남 편에서 반성하며 참회하는 마음으로 산골 생활을 하는 자연인 윤재남씨는 아내를 품은 산속에서 살아가는 일상을 이야기 한다.

MBN 나는 자연인이다 270회MBN 나는 자연인이다 270회


무협지에서나 나올법한 수려한 외모와 화끈하고 거침없는 액션으로 산골을 주름잡은 자연인 윤재남씨의 사연이 소개된다.

뛰어난 칼솜씨와 화려한 불쇼를 선보이는 특출한 요리 실력과 버려진 물건을 활용해서 세간을 마련하는 모습은 순한 살림꾼이지만 과거 조직폭력배 생활을 했다는 솔찍한 사연을 듣는다.

MBN 나는 자연인이다 270회MBN 나는 자연인이다 270회


아내를 만나면서 아내의 사랑으로 조직 폭력배에서 벗어날수 있었다. 시골로 내려가 아내와 행복한 삶을 살아가다가 아내가 먼저 세상을 떠나게 되었다. 

아내를 뿌린 이곳 산속이  현재의 자연인이 살고 있는 곳이다.

MBN 나는 자연인이다 270회MBN 나는 자연인이다 270회


과거의 잘못을 반성하며 참회하는 마음으로 아내를 품은 산속에서 새로운 인생을 살아가는 자연인 윤재남씨의 이야기가 펼쳐 진다.

MBN 나는 자연인이다 270회MBN 나는 자연인이다 270회


주먹 세계 형님 산으로 가다! 자연인 윤재남 편에서 반성하며 참회하는 마음으로 산골 생활을 하는 자연인 윤재남씨는 아내를 품은 산속에서 살아가는 일상을 이야기하는 내용을 재미나게 보세요..



English

Fist World Go to Brother Mountain! Yoon Jae - nam, a natural person who reflects on nature and lives in mountain village with repentance, broadcasts his daily life in the mountains with his wife.

MBN I am a natural person 270 fist world Go to the mountain of my brother! It is a brief introduction to the contents covered in Yoon Jae-nam.

MBN I am a natural person 270 times broadcast time: Wednesday, November 15, 2019 9:50 pm (21:50)


MBN I am a natural person 270 times fist World Go to my brother! Yoon Jae-nam, a natural person who reflects on nature and reflects on repentance and lives in mountain village, speaks about daily life in a mountain with his wife.

The story of Yoon Jae-nam, a natural man who has a beautiful appearance and a hot and irreverent action in the mountains, is introduced.
He is a gentleman who uses his exquisite cooking skills and abandoned goods to show off his excellent knives and colorful fireworks.

When I met my wife, I was able to get out of the organized gang with my wife 's love. When I went down to the countryside to live a happy life with my wife, my wife left the world first.
The mountain where the wife sprinkled is where the present natural person lives.

The story of Yun Jae-nam, a natural person who lives a new life in a mountain reflecting his past mistakes and embracing his wife with a penitent mind, unfolds.

Fist World Go to Brother Mountain! Yoon Jae-nam, a natural person who reflects on nature and reflects in repentance and enjoys life in the mountains, enjoys talking about daily life in the mountains with his wife.